[Ura-list] Dictionary of Finnish dialects

Johanna Laakso johanna.laakso at univie.ac.at
Thu Jun 10 08:01:52 UTC 2021

Dear All,

the dictionary of Finnish dialects online has been expanded and now includes the entries from the beginning "a" to "mnää" (a dialectal variant of the pronoun "minä").

Thanks and congratulations to the colleagues at Kotus!

jl

--
Univ.Prof. Dr. Johanna Laakso
Universität Wien, Institut für Europäische und Vergleichende Sprach- und Literaturwissenschaft (EVSL)