[Corpora-List] התנצלות על האי-הגעה לחתונה

Tsvi Sadan tsvi.sadan at gmail.com
Wed Aug 20 17:04:01 UTC 2014

עדינה,‏

אני ממש מתנצל בפנייך על האי-הגעה שלי לחתונה הערב. יצאתי מספיק מוקדם
מירושלים, אבל הלכתי לאיבוד לגמרי. חשבתי (בטעות) שאסתדר לפי המפה שהייתה
חלק מההמזנה, אבל הייתי צריך לזכור ולהיזכר שאין לי חוש כיוון בכלל; איכא
דאמרי שלכן הגעתי לארץ. ;-)‏

אני לא רוצה לקלקל את שמחתכם בסיפור המפורט על מה שקרה לי באזור גוש
עציון. אסתפק באומרי שהסתובבתי כשעתיים לשווא בניסיון להגיע לשמחתכם.
בסוף נשברתי והחלטתי לחזור לירושלים. בדרך "זכיתי" לקבל קריאות אנטישמיות
מנהגים ערבים. ;-)‏

אגב, הייתי באנגליה בשבוע שעבר כדי להשתתף בסדנת מילונאות. גם שם "זכיתי"
לקבל השמצה אנטישמית ממלצרית טורקית שראתה כיפה על הראש שלי.‏

שוב סליחה מקרב הלב.‏

צבי

נ.ב.: אני כותב את השורות האלה במסעדה שמצאתי במקרה על יד התחנה שבה
ירדתי כשהגעתי לגוש עציון.‏