LL-L "Literature" 2004.10.24 (01) [E/LS]

Lowlands-L lowlands-l at lowlands-l.net
Sun Oct 24 20:11:48 UTC 2004

L O W L A N D S - L * 24.OCT.2004 (01) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
http://www.lowlands-l.net * lowlands-l at lowlands-l.net

From: Ingmar Roerdinkholder <ingmar.roerdinkholder at worldonline.nl>
Subject: LL-L "Literature" 2004.10.23 (05) [D/E/LS]

alles... Ie schrieft dat 't oaver oen "vlegeljoaren" giet (de puberteit), is
dat al lang eleden?
En dat Drents verdrukt gevuul, betiekent dat a'j gien Drènts meer kunt
praoten en wèen doar a'j nou leeft, en da'j doar wel wèns hen hebt?
Vrogger was alles veiliger, da's 'n zeker ding... Die tied komp nooit meer
weer a'j op eigen bienen staot, mar 't is fijn um mangs an terogge te
denken.

Ik had zölf ok 'n gedicht noar de webbestee estuurd, ok as veurbeeld veur
oe, mar Ron is 't vergèten d'r op te zetten, gleuv' ik.
Of hij wil gewoon gien overdosis an Drèntse poëzie hebben hier, kan
natuurlik ok. (Ingmar)

----------

From: Ingmar Roerdinkholder <ingmar.roerdinkholder at worldonline.nl>

By the way Rikus, ik hebbe zölf ok 'n dichie oaver de tied tussen kiend en
volwassen keerl.

Pink Floyd op de fietse

'n warme zomermiddag
tussen 't gele graon
wiendstilte
hoge bomen langes de weg
fietsend op 't
smalle asfaltlint
zindernd in de hette
mit mien beste kammeraod
Pink Floyd uut de radio
op de pakkiesdrager
Zuudwest Drenthe
midden joaren tachtig
op weg van niks noar nargens
'n dag um van te genieten
in mien lome tienerjoaren
die middag komp nooit weer trogge
mar blef in mien heufd
as bield veur ieuwig bestaon

Ingmar

> Ik had zölf ok 'n gedicht noar de webbestee estuurd, ok as veurbeeld veur
> oe, mar Ron is 't vergèten d'r op te zetten, gleuv' ik.

Wat?!  Daor wèet ik niks van af.