LL-L "Language humor" 2008.11.22 (04) [A/E]

Sun Nov 23 02:20:17 UTC 2008

L O W L A N D S - L - 22 November 2008 - Volume 04

From: "Mark Dreyer" <mrdreyer at lantic.net>
Subject: LL-L Humour

Dear All:

Subject LL-L Humour

*:* (For those of you who need help with their Afrikaans), a popular
diversion across the language-divide, by both language groups.

*PARALLEL TRANSLATION:*

Verlede jaar het ek, my skoonseun en swaer per vliegtuig na Windhoek gereis
om veral die dierelewe van Namibie te besigtig.
Formember year had I, my cleanson and heavy per flyharness after Windconer
travelled around forall the animal-life from Namibia to belook.
In die Noorde het ons toe volop springbokke, steenbokke, blesbokke, 'n
kameelperdbul, seekoeie, meerkatte, muishonde en ook ystervarke gesien.
In the North had us closed fullup jumpgoats, brickgoat, baldgoat, a
camelhorsbull, seacows, morecats, mousedogs and also ironpigs.
Een keer was ons senuwees egter skoon op hol.
One turn wash us sinews genuine clean up hollow.
Ons het agtergekom dat 'n luiperd besig was om ons te bekruip.
We had aftercame that a lazyhorse busy was around us to becreep.
In 'n oomblik was ons slaggereed met ons dubbelloop haelgewere. Ons
L*ê*aan, vat korrel en brand los.
In an uncle-tin was us slaughterready with us doublewalk hailweathers. Us
lie on, take grain and burn loose
Toe die luiperd agter die bos roer, skiet ons almal gelyk. Daar lê die
luiperd been-in-die lug.
Closed the lazyhorse after the bush mixed, shoot us allmad equal. There lie
the lazyhorse bone-in-the-light.
Na alles verby is, is ons hare baie deurmekaar. Ons het toe netjies gemaak,
in die bakkie geklim en huis toe gery.
After all forby is, is us hairs very througheachother. Us had closed
littlenets, in the dish climbed and house closed rode.
So het ons lang, opwindende dag geeindig.
So did us long, upwinded day end!