LL-L "Language promotion" 2009.12.31 (01) [DE-EN-NDS]

Thu Dec 31 16:01:59 UTC 2009

L O W L A N D S - L - 31 December 2009 - Volume 01

From: M.-L. Lessing <marless at gmx.de>
Subject: LL-L "Language promotion" 2009.12.30 (06) [EN]

Leve Marcus, Din Beschrieven vun de Laag vun Platt stimmt. Leider. Un wenn
dat geiht, as dat bi Minschen so geiht -- mit beten goden Willn,
beten Schullertucken un ahn veel Energie --, denn geiht dat ok in de Grütt.
Dat sünd sachs bloots so truschüllige Goodminschen as wi, de da noch nich
nalaten wüllt. Bloots twee Saken:

1: Dat mit de Kinnergoorns is jüst dat, an wat de pd. Raat för SH as neegst
groot Projekt bigahn will -- sünnerlich de pd. Utbillen vun
Kinnergoorner/schen. Wi beweegt villicht doch wat.

2: Keen vun us kann allens ween. Du büst en goden Theoretiker, ik bün good
in lütte Schreed -- un en Nettwarkersch bün ik eentlich ok, man mehr bün ik
Warkersch as Nettwarkersch. Wi brukt solk Lü as Di, de ut de
Vagelperspektiev op allens kiekt, liekso nödig as de, de nerrn anpackt, un
de, de hier un da de richtigen Lü kennt. Denn kunnen wi wat beschicken. Giff
nich up! *Wat *wi beschickt, överleggt wi nauer in't niege Johr. Okay?

Ik grööt all hartlich un wünsch en schönes 2010!

Marlou