S=?iso-8859-1?Q?=E1mi_?=symposia in Rovaniemi and Oulu

Johanna Laakso johanna.laakso at univie.ac.at
Tue Oct 11 13:36:00 UTC 2011

Forwarded, with apologies for cross-postings, invitations (in Finnish) to two symposia on Sámi culture. (Original attachments deleted, the programmes can be downloaded on the websites mentioned below.)

Anfang der weitergeleiteten E-Mail:

--
Univ.-Prof. Dr. Johanna Laakso

Universität Wien, Institut für Europäische und Vergleichende Sprach- und Literaturwissenschaft (EVSL), Abteilung Finno-Ugristik
Campus AAKH Spitalgasse 2-4 Hof 7
A-1090 Wien
johanna.laakso at univie.ac.athttp://homepage.univie.ac.at/Johanna.Laakso/
ELDIA: http://www.eldia-project.org/